ALPER'LE ESKİ VİNE'LARIMIZI İZLEDİK!

1 May 2020
1 387 262 Baxış

Selam Herkesee
Ekiple birlikle bir 5 yıl öncesine gidip, Alper'le çektiğimiz vinelarımızı izledik. Umarım sizde keyifle izlersiniz !
Bahsettiğim video:
azworlds.info/label/pYBwm6qyyL2cpss/video
Beni instagramdan da takip etmeyi unutmayııııınnnn
instagram.com/betulcakmaak
Beni izlediğiniz ve destek olduğunuz için çoook teşekkür ederim!!
Kanalıma buradan abone olabilirsiniz!
azworlds.info
En çok izlenen videolarıma bu linkten ulaşabilirsiniz!
azworlds.info/code/d7R-ZnmxqF75FpTQpl09EQ.htmlvideos?view=0&sort=p&shelf_id=2
Müzikler Epidemic Sound: bit.ly/2ZDhYzX (Bu linkten 30 gün ücretsiz)

Şərh
  • Ece TekinEce TekinSaat əvvəl
  • Gerçekten kaç kardeşsiniz

    ZEYNEP HALLAÇOĞLUZEYNEP HALLAÇOĞLUGün əvvəl
  • BETÜL abla çocuk bekliyormusunuz ALPER abide istiyomu?

    Mehmet Eymen ÖNÜSTMehmet Eymen ÖNÜST5 gün əvvəl
  • you lose

    UZAY BOŞLUĞUUZAY BOŞLUĞU9 gün əvvəl
  • ŞAKA

    Funda betül KurtoğluFunda betül Kurtoğlu13 gün əvvəl
  • NİŞANLANMIYCAKSANIZ NİYE NİŞAN TAŞINA GİTTİNİZ AHAHAHAHAHAHAHAH

    Funda betül KurtoğluFunda betül Kurtoğlu13 gün əvvəl
  • 16 dk lik video 10 dk si boşşşşş

    Hakan AkyıldızHakan Akyıldız15 gün əvvəl
  • eski haliniz de şimdiki haliniz gibi güzelmiş

    Sevgi GünsürSevgi GünsürAy əvvəl
  • Eskiden Betül çok güzelmiş şimdi ise Alperrr

    Fadime KANATFadime KANATAy əvvəl
  • 1:38 BETÜL ALPERE SUS DİYOR

    GÜNGÖR BERAT SALTANGÜNGÖR BERAT SALTANAy əvvəl
  • Bütün videolarınızı izleyip beğeniyorum. Çok güzel kaliteli ve eğlenceli videolar çekiyorsunuz. Benden bütün RND House ekibine selamlarımı iletiyorum. Emeğinize sağlık 🙏🎈

    Cansu AhıskalıCansu AhıskalıAy əvvəl
  • Güzel güzel güzel

    ElqueeNxElqueeNxAy əvvəl
  • Sizi gerçekten çok seviyoruz çok iyi insanlarsınız

    Nazlı GündüzNazlı GündüzAy əvvəl
  • 03.37 iyiki vine çekmeyi istemiyormuşsun Betül Abla :))))))))

    Nisa SuataNisa SuataAy əvvəl
  • 💕💖

    HAMZA KRALHAMZA KRALAy əvvəl
  • Yanlız Riyaz abinin pantolonu yakıyo jsdjsjd

    Melek Zeynep BATIRMelek Zeynep BATIRAy əvvəl
  • Betül abla şu an Alper abiye diyorum alper abi ben seni 5 Yaşından beri tanıyorum

    Aylin AraçAylin AraçAy əvvəl
  • 8 59 annen çalışıyorum dedi

    Metehan GüneşMetehan Güneş2 ay əvvəl
  • Çok güzel yapmışsinız

    Ayşe CürgülAyşe Cürgül2 ay əvvəl
  • azworlds.info/label/Y6aDbZWArpXKyJQ/video 13.16 ıncı dakikadaki vine için izleyin

    mert saridumanmert sariduman2 ay əvvəl
  • Abi yeni video atin artik kaçış 5 gelsin

    Ferhat SoybirFerhat Soybir2 ay əvvəl
  • gizay betulun saclariyla oynuyo

    ZEYNEP YEŞİLDAĞZEYNEP YEŞİLDAĞ2 ay əvvəl
  • 👇lütfen attın.

    Şevval Naz KılıçkıranŞevval Naz Kılıçkıran2 ay əvvəl
  • 👇

    Şevval Naz KılıçkıranŞevval Naz Kılıçkıran2 ay əvvəl
  • Riyaz abi niye yatıyor?

    esin gurleresin gurler2 ay əvvəl
  • riyaz abiyi hep taytla görüyorum

    elif koçelif koç2 ay əvvəl
  • 7:56 dan sonra riyaz bug’a girip yüzü öyle kalıyo özmsksmdkd

    BaTTe KaFasıBaTTe KaFası2 ay əvvəl
  • Hepsini iki kez izledim cokk komik

    PARLAK YILDIZPARLAK YILDIZ2 ay əvvəl
  • Şimdiki haliniz saha güzel

    Ahmet KolukıssaAhmet Kolukıssa2 ay əvvəl
  • Abi hepsi diger videodaki vineler 😐

    Elseen SuleymanovElseen Suleymanov2 ay əvvəl
  • *ARDA VE GİZAY AYRILDI :(*

    Brawler HALOBrawler HALO2 ay əvvəl
  • 13:53-14:00

    sonkan aysonkan ay2 ay əvvəl
  • 13:39-14:00

    sonkan aysonkan ay2 ay əvvəl
  • Amin

    Gunay CeyhanGunay Ceyhan2 ay əvvəl
  • Alper. Betül. Lu. Seni. Çok. Seviyoruz

    Gunay CeyhanGunay Ceyhan2 ay əvvəl
  • Bazıları komik bazıları ağzınınaçamiyicak kadar laf sokmalı

    Sude KulSude Kul2 ay əvvəl
  • boş konuşmayın lütfen

    EMİNE KAVALEMİNE KAVAL2 ay əvvəl
  • Betül abla senin abla senin abin varmiki🙄

    Serpil ToktaşSerpil Toktaş2 ay əvvəl
  • Cok konusuyorsunuz videoyu ileri almak zorunda kaliyorum

    Meryem KopuzMeryem Kopuz2 ay əvvəl
  • Hatun kozmetik mağazası yok

    Bayer İlaçlamaBayer İlaçlama2 ay əvvəl
  • alper abi seni tanıyamadım çok değişmişsin

    salihamelda AKCANsalihamelda AKCAN3 ay əvvəl
  • 5:28 Alper :D

    Pink PantherPink Panther3 ay əvvəl
  • Abi 99b beğeni var 😝😝😝😝😝

    beyzabeyza3 ay əvvəl
  • Videonun başında hava aydınlık sonunda da karanlık sonunda farkendenler likelasın😉

    Cemre ck123Cemre ck1233 ay əvvəl
  • ABLA İŞALLAH SİZ DE BAŞAK VE ENES GİBİ OLMAZSINIZ SİZİ ÇOK SEVİYORUM HEP BİRLİKTE İZLİYORUZ

    gacha çikolatagacha çikolata3 ay əvvəl
  • Berfu riyaz abinin kız kardeşi mi?

    Ezgi TVEzgi TV3 ay əvvəl
  • 9:26 de alperin betüle bakışı😎💙

    HAVVAHAVVA3 ay əvvəl
  • Videoyu beğendimdr yorum yapacak zamanım yok bak yanlıi yazmış olabilirim

    boş yapma Bakanlığı . comboş yapma Bakanlığı . com3 ay əvvəl
  • İryasın tipine bakın yaa. 😅😅😅😅🤣😂

    Ramazan AycilRamazan Aycil3 ay əvvəl
  • çok yakışıyosunuz ayrılmayın yaaa

    ferzan güneşferzan güneş3 ay əvvəl
  • Çok fazla konuşuyorsunuz

    Mehmet AydınlıMehmet Aydınlı4 ay əvvəl
  • Alperle digil tum evle izlemissiniz

    Minaye ElizadeMinaye Elizade4 ay əvvəl
  • Vidyonun yarisi konusma

    Gamze GültekinGamze Gültekin4 ay əvvəl
  • 2 saat konuşuyoruz abi

    korkusuz savaşcikorkusuz savaşci4 ay əvvəl
  • YAA BEBEK GİBİYMİŞ SURATLARINIZ ÇOK TATLI YILIN ÇİFTİ

    SU TUFANSU TUFAN4 ay əvvəl
  • 16:23 Riyaza bakın yaa

    Elif AsoğlıElif Asoğlı4 ay əvvəl
  • *İki yıl önce Alper abinin paylaştığında aşırı utangaçsın*

    Şerife KorkmazyürekŞerife Korkmazyürek4 ay əvvəl
  • 9:28 arda abi neydiyon

    inci güleninci gülen4 ay əvvəl
  • Betül abla kirmizili abla kimin manitasi

    Zeren Zümra ErdemZeren Zümra Erdem4 ay əvvəl
  • Farkeden varmı videonun başında gündüz sonlarA doğru akşam

    Elif Ezgi KAYAElif Ezgi KAYA4 ay əvvəl
  • Çok güzel yaa

    Zerbali NecefliZerbali Necefli4 ay əvvəl
  • Arda ve gizay ayrıldımı şuan (Eylül 2020 deyiz) çünkü şuan gizay hiçbir videoda yok

    e ke k4 ay əvvəl
  • Abla her gün video atarmısın

    Berra ToprakBerra Toprak4 ay əvvəl
  • YAĞMURU SEVİYORUM DİYORSUN AMA YAĞMUR YAĞDIĞINDA ŞEMSİYENİ AÇIYORSUN..... RÜZGARI SEVDİYİNİ SÖYLÜYORSUN AMA RÜZGAR ÇIKINCA PENCERENİ ÖRTÜYORSUN ....... BENİ SEVDİYİNİ SÖYLÜYORSUN. ........ İŞTE BENDE BUNDAN KORKUYORUM

    okul meraklisiokul meraklisi4 ay əvvəl
  • Alfanın öz evladı alğer rende

    Emirhan DaşdemirEmirhan Daşdemir4 ay əvvəl
  • Betül abla sen öyle böyle değil iyi kalplisin

    İsmail Çaparİsmail Çapar4 ay əvvəl
  • Betül abla sen öyle böyle değil iyi kalplisin

    İsmail Çaparİsmail Çapar4 ay əvvəl
  • 9:28 arda nın riyazın kolunu okşamaı

    Duygu AktaşDuygu Aktaş4 ay əvvəl
  • alper abi nin sakalı ve e bıyığı yoktu ama se hiç deyismedin

    Rec SarRec Sar4 ay əvvəl
  • 97B likedaydi begeniyim dedim 98B oluyodu bende oyun oynadim biraz ehehhh tabiki en sonunda beğendimm😊😊❤❤

    ALİSA NAZ KARAALİSA NAZ KARA4 ay əvvəl
  • Betül abla o videolara konuk olup yardım etmeseydi acaba Alper abinin kaç abonesi olurdu

    Gacha Crystal ღGacha Crystal ღ4 ay əvvəl
  • ,çok güzel betül abla ama hep konusuyonuz

    Rec SarRec Sar4 ay əvvəl
  • 7:49 senin ağzına tüküriyim alper bakışı kdjdjdjdjdj ve buruk bir gülümseme djjdjdjdjdjdj

    drm dmndrm dmn4 ay əvvəl
  • 9:28 arda gay çıktı

    Osa muOsa mu4 ay əvvəl
  • alper abi ve betül çok yakışıyorlar😍😍

    Hayrullah MazlumHayrullah Mazlum4 ay əvvəl
  • Kırmızı tshirtlü kız kim ?

    Belmanur KayaBelmanur Kaya4 ay əvvəl
  • Vine başkaydı ya. Zeka istiyordu gerçekten. Şimdi tiktok a bakın ülkede Iq seviyesi 50 civarı olan herkes orada 🤦🏼‍♀️

    HilalHilal4 ay əvvəl
  • Alper zaten kanalında bu video nun aynısını paylaşmıştı,şimdi niye bide sen paylaşıyosun ki.Hem o videoda'da ikiniz izlemiştiniz,diğerleri de olunca başka bir video mu oluyo.. Hep alperin yaptığı videolarin ya 2. bölümünü yada aynısını çekmek zorunda mısın?..Bazen kendine ait videolar da çekiyosun ama %50 sini alper'den alıyosun (bence)....

    Lalalalal BlaLalalalal Bla4 ay əvvəl
  • Abla alper abiyle eski vinelerinizi yeniden çekermisiniz burda

    Mevlude KilicayMevlude Kilicay4 ay əvvəl
  • Ay ne kadar tatlışsınız 🤗🤗 inş hiç ayrılmassınız

    Pelin SağlamPelin Sağlam4 ay əvvəl
  • Artık tiktok var

    Halil AgzidelilerHalil Agzideliler4 ay əvvəl
  • 12:43 Riyaz abinin bakışı her şeyi anlatıyor😂

    Zeki ŞENTÜRKZeki ŞENTÜRK5 ay əvvəl
  • Yahu yemek yemek için gideceğiniz yere yılın gö*ü kupası götüren de ne bilim yani Haksız mıyım?!

    Aslif TVAslif TV5 ay əvvəl
  • Amin

    pelin aydınpelin aydın5 ay əvvəl
  • 1:26 riyaz sjsjsjsjsjsj

    Livza Hira ArslantürkLivza Hira Arslantürk5 ay əvvəl
  • 10:08 çok güldüm 😃

    Deneyim PerdeDeneyim Perde5 ay əvvəl
  • 12:43 riyaza bakın

    ÇILGIN KARDEŞLERÇILGIN KARDEŞLER5 ay əvvəl
  • Ben izmit oturuyorum

    Gel Bi El AtalımGel Bi El Atalım5 ay əvvəl
  • Vallahi o kadar cringe ti ki sizin yerinize de utandım ya 🙈🙈🙈🙈

    Ayliz AkdenizAyliz Akdeniz5 ay əvvəl
  • Vinelardaki Alperin 2 arkadaşına noldu

    Game AkademiGame Akademi5 ay əvvəl
  • Hepinizi çok seviyorum betül abla alper abi broz hepinizi çok seviyorum

    sultan Yalçınersultan Yalçıner6 ay əvvəl
  • Çok güzel olmuş eline sağlık

    bora dünyasıbora dünyası6 ay əvvəl
  • Yıl olmuş 2026 izleyen varsa beyensin

    Rehimov TunarRehimov Tunar6 ay əvvəl
  • berfu ile hiç irtibatınız yok dışlamıyorsunuz ama çok umursamıyorsunuz

    Ada SavkarAda Savkar6 ay əvvəl
  • Berfuylada riyaz sevgili mi

    Huseyin efe SimsekHuseyin efe Simsek6 ay əvvəl
  • Kızı ne gömmüşsün be

    Elif AsoğlıElif Asoğlı6 ay əvvəl
  • Vayn be

    Azra BakmazAzra Bakmaz6 ay əvvəl
  • 09:28 Arda abinin kolunun orada ne işi var 😂😂

    Eylul DoganEylul Dogan6 ay əvvəl
  • 2020 de Videoyu izlerken baktım olmuşsunuz hayırlı olsun❤😘😇

    Necla PerimNecla Perim6 ay əvvəl
  • Riyaz abi deniz KIZI gibi uzanmış jjhjkbjbjjcktufk

    aynur guldaliaynur guldali6 ay əvvəl
AZworlds